Facebook

Címkék

- Összes -

Legújabb kommentek

Álcázd appal a fingásod!

ebronit

2013.04.26. 16:32

23

Annak, aki félelemben él, hogy miközben a vécén erőlködik, a családtagjai elborzadva hallgatják a teste által kiadott szörnyűséges hangokat, eddig nem volt más lehetősége, mint megengedni a vizet, a bélmozgás intenzitásától függően a csapból vagy a zuhanyból. Ezzel csak az a probléma, hogy miközben azt próbáljuk elhitetni családtagjainkkal, hogy a vasárnapi ebéd + fél liter kávé után épp tusolni támadt kedvünk, pazaroljuk a drága vizet!

De most ennek vége! Az Akatu Fake Shower pontosan annyit tud, mint amennyit a neve sejtet: vízcsobogást imitál, hogy azzal nyomjuk el a természet nemkívánatos hangjait.

gratulalok_sokat_ultel_a_vecen.png

Ezt persze nagyon profin tudja: nemcsak zuhany és csap között választhatunk, de még az intenzitást is beállíthatjuk, ráadásul azt is kiszámolja, mennyi vizet pazaroltunk volna az app nélkül!

És még csak most jön a bizarr része: ugyanis a kitartó használatért a program kitüntetésekkel jutalmaz, amiket aztán nagy büszkén megoszthatunk a Facebookon ismerőseinkkel! Lehet csak én vagyok túlságosan zárkózott, antiszociális alkat, de szerintem ez azért egy picit sok. Zavarna, ha az ismerőseim azt próbálnák kimatekozni az Akatu Fake Shower pontjaim alapján, hogy amikor a legutóbb szartam, vajon rövid és intenzív, vagy hosszan tartó, de kevésbé erőteljes hangok hagyták-e el a testem.

Love is blind. But it’s not deaf.

A másik, amit nem értek, hogy mi az istennek kéne ehhez egy nyomorult program, és miért nem elég egy 5 megabájtos tusolas.mp3, ami legalább szépen megbúvik a telefonon, és ha valaki meglátja, akkor sem válik azonnal egyértelművé, hogy a telefon tulajdonosa olyan hangosakat fingik, amihez külön appot kellett letölteni.

Persze azért még mindig jobb, mint engedni a vizet a vakvilágba.

23 komment

fun telefon program trükk anál

A bejegyzés trackback címe:

https://ebronit.blog.hu/api/trackback/id/tr15248329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.04.26. 17:03:53

Fingottam a cikket olvasva, de nem hallatszott mert bömbölt a math metál. Az is egy megoldás.

ggaborx 2013.04.26. 18:17:16

Még jóhogy valódi problémákra adnak kiváló válaszokat ezek az appok :) Szerintem a világbékét is appok fogják elhozni előbb utóbb.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.04.26. 18:28:55

simán túlfingok egy ilyen appot

Madár Fokker 2013.04.26. 18:38:44

Akinek külön van a wc-je, azon ez nem segít. Nincs olyan, ami a wc-lehúzás hangját tudja imitálni? :D Amúgy a probléma valós.

kalandfereg 2013.04.26. 18:41:33

Csak szólok, hogy a fingás sokkal jobban kihallatszik, mint azok a zajok, amelyek a wc-ben nagyon hangosnak tűnnek. Ezt jól meg lehet pl. figyelni nyilvános wc-ben a szomszéd fülkében wc-tartály törtlődésének zaja közben fingó egyéneknél. Ők meg sem hallják, azt hiszik, tök cselesek voltak, közben meg az egész helyiség visszhangzik. :)

Amúgy valahol sajnálom azokat, akik még a családtagjaik előtt sem mernek fingani...

kácske 2013.04.26. 18:54:21

Nem értem a problémát. Például a cégnél a szomszédos depóban, önfeledten telefonált valaki, engem meg erőteljesen hívogatott a természet szava. Először arra gondoltam, oké húzok egy másikba. Na de mégis inkább maradtam, elvégre már firkált a vége, úgyhogy mindent beleadva jól kisz@rtam magam. ;D Nem én égtem szerintem.. :P

ubu1 2013.04.26. 20:37:27

Nagyon jó az app zuhanyzás imitálására is a családtagok előtt.

Teddy Beer 2013.04.26. 20:43:31

Az egyetemen az arabok tök lazán, büdösen és jó ropogósan eresztik ki a Dzsint, akármilyen társaságban. Nekem az eddigi rekordom a szomszéd felébresztése egy brutális robbantás sorozattal, amit természetesen a wc csésze felerősítetten küldött tovább. I'm lovin' it!

Fejesrob 2013.04.26. 20:44:23

Én ilyenkor megszólalok. Ferikém, azért fogd vissza magad. Senki nem ellenőrzi le a fülkéket.

Fejesrob 2013.04.26. 20:45:46

@Teddy Beer: Egy csempével borított zuhanyzó. Volt, hogy komolyan féltem attól, károsodik a hallásom.

efi 2013.04.26. 21:11:20

Sosem értettem, hogy az miért jó, hogy a retyó a fürdőben van, hiszen
1. legalább nem csak a WC-ben van szarszag, hanem egyben a fürdőben is,
2. ha valaki rottyant, nem lehet a fürdőt használni
3. ha valaki fürdik, nem lehet a budit.
Valaki, akinek így van, felhomályosíthatna, hogy a kétségtelen hátrányokon kívül mégis milyen vélt előnye van.
(Kevésbé minősített, de nem kevésbé érthetetlen esete még: mosógép a konyhában.)

Rocko- 2013.04.26. 21:33:19

tehát nem merünk fingani a saját családunk előtt, de facebookon megoszthatjuk, hogy hány pontot értük el ennek a hangnak az elfedésével.
értem.

ja, nem értem.

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.04.26. 21:54:08

bazz legközelebb, már böfögni sem szabad... amúgy meg kifaszt érdekel, ha fingani kell, akkor fingani kell, aki meg a család előtt ilyenekkel parázik, annak más gondjai is vannak...

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.04.26. 22:00:05

Aki nem fingik otthon sem szűk családi körben és ezen nem kuncognak jót a családtagok, ott kurvanagy gázok vannak.

nniicckk 2013.04.26. 22:48:15

Az kurva jo, hogy az emberek szaros kezzel taperoljak a telefont, aztan termeszetesen ebed kozben, meg is szaros telefont taperolja.

hot-spot (törölt) 2013.04.26. 23:10:46

Némelyeknek az ütvefúró hangja kéne inkább.

smartdrive 2013.04.26. 23:42:23

és mi van az összkomfortos lakásokkal, ahol külön van a vécé?

szombuda 2013.04.27. 00:52:16

Sajnalom azokat a parokat akiknek appra van szukseguk ahhoz h otthon egy egeszsegeset tudjanak szarni.

Nyomoronc 2013.04.27. 07:59:44

Nem kell ide app, simán csak köhhinteni kell puki közben :)

Üregi nyúl (törölt) 2013.04.27. 08:31:31

Nem értem. Fingóapp már van, miért nem azzal nyomja el? Ha szerencséje van, nem tudják megmondani, hogy melyik volt a telefon, meg melyik a segglehellet.
süti beállítások módosítása