Facebook

Címkék

- Összes -

Legújabb kommentek

Vannak még becsületes biciklitolvajok!

ebronit

2013.04.23. 23:56

Redditen írta seenic nevű felhasználó, hogy 3 nap után visszakapta a "kölcsönvett" biciklijét, és nem csak bocsánatkérő üzenetet, de még ajándékot is kapott mellé!

visszakerult_bicikli_ajandekkal.jpg

az_uzenet.jpg

A nyelvi finomságokat képtelen vagyok visszaadni, de a szöveg nagyjából így szól:

Kedves biciklitulaj!

Szombaton, április 20-án diplomáztam az egyetemen, és rögtön be is rúgtam. A kocsma után túl késő volt, hogy fogjak egy buszt, és túl csóró voltam, hogy fogjak egy taxit. Szóval kölcsönvettem a biciklidet, anélkül, hogy megkérdeztelek volna. Csodálatos menet volt, már amennyire emlékszem rá.

Mindenesetre nagyon sajnálom, nem kértem kölcsön a biciklit. Szóval visszahoztam, bocsánatkérés képpen egy Domino’s lávatorta kuponnal.

Üdv,

Bicikli Tolvaj

az_ajandek.jpg

A kupon lejárt.

Szólj hozzá!

fun bűn yolo

A bejegyzés trackback címe:

https://ebronit.blog.hu/api/trackback/id/tr535243934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása