Facebook

Címkék

- Összes -

Legújabb kommentek

Okok amiért sír a fiam

ebronit

2013.04.09. 02:38

Egy egészen csodálatos tematikus blog, ami pontosan arról szól ami a címben le van írva. Egy apuka fényképeket tesz föl a síró gyerekéről, és leírja Az Okokat.

okok amiért a fiam sír - egy pohár vizet dobott a saját arcába.jpgEgy pohár vizet öntött a saját arcába

okok amiért a fiam sír - A csúszda nem elég csúszós.jpgA csúszda nem elég csúszós

okok amiért a fiam sír - Adtam neki egy pohár vizet.jpgAdtam neki egy pohár vizet

okok amiért a fiam sír - Becsuktam a hűtőt.jpgBecsuktam a hűtőt

okok amiért a fiam sír - Kettétörtem ezt a sajtot.jpgKettétörtem ezt a sajtot

okok amiért a fiam sír - Fogalmam sincs miért sír a fiam.jpgFogalmam sincs miért sír a fiam


További képek itt: reasonsmysoniscrying.tumblr.com

Szólj hozzá!

fun blog cuki tumblr

A bejegyzés trackback címe:

https://ebronit.blog.hu/api/trackback/id/tr995212733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása