Facebook

Címkék

- Összes -

Legújabb kommentek

Május 9. - Ma van Szívtelen Sátán napja!

ebronit

2013.05.09. 19:54

5

– Most pedig mindenki jól figyeljen! Megláthatják milyen komolyan is gondolom amit mondok! Először is önök szerint pillanatnyilag hány térség övezi ezt a királyságot? Van róla fogalmuk? Nos, összesen 43! 43 térséget számoltam össze, és ez idáig ebből mindössze csak egyetlen egyet sikerült bevennem! Ma ugyebár Május 9.-e van, hatalomra lépésemnek első napja! És, hogy méltóképpen megünnepeljük ezt a napot, úgy határoztam, ezentúl minden évben megtámadok egy térséget, és  miután elfoglaltam, elpusztítom! Így minden esztendőben egy-egy térség, amelyet a sors kiválaszt... eltűnik a Föld színéről!

– Nem, ezt nem teheti meg!
– Már hogyne tehetném! A hatalmam és az erőm határtalan, ezt már tudhatná! Pillanatok alatt elpusztítok egy ilyen térséget!
– Miért ilyen gonosz? Miért ragaszkodik a pusztításhoz?
– Nagyon egyszerű! Azért mert utálom az embereket! Azt akarom, hogy mindannyian féljenek, reszkessenek! Hát ezért felség! Hallani akarom a kiáltásukat, látni, ahogyan vergődnek! Számomra szebb látvány ennél nincs is a Földön! Nem kell félni! Évente csak egy területet pusztítok majd el! Vagyis azok, akiknek kedvez a szerencse akár még 43 évig is elélhetnek!

Kingpiccolo.jpg

Mint azt mindnyájan tudjuk, ezek voltak Szívtelen Sátán, azaz Piccolo szavai az emberiséghez, miután átvette a hatalmat. Azt, hogy a világ szerencsésen megmenekült egyedül a világ legnagyobb harcosának, Son Gokunak köszönhetjük.

Ha a Dragon Ball-ról van szó, képtelen vagyok nem emlékezni a magyar televíziózás történelmének legsötétebb pillanatára, amikor 1999 áprilisában betiltották a Dragon Ball Z-t, ezzel több százezer gyereknek és felnőttnek okozva irtózatos lelki sérüléseket. Máig emlékszem a tehetetlen dühre, amit akkor éreztem, amikor Son Goku helyett azokat a kibaszott Crocco-kat nyomták a képembe.

Blikk_1999_aprilis_28_dragon_ball_betiltas.jpginnen

Természetesen rengetegen felháborodtak, de sajnos nem sokat segített az aláírásgyűjtés, meg a levélküldözgetés az ORTT-nek. Meggyőződésem, hogy ha akkoriban már létezett volna iWiW vagy Facebook, meg internet minden háztartásban, lángba borul az ország.

az_elkeseredett_kuzdes.png

Bár a sebek túl mélyek ahhoz, hogy nyomtalanul eltűnjenek, a végén mégiscsak nyertünk. Elterjedt az internet, fölkerült rá a sorozat. Bárki megnézheti a Dragon Ball, Dragon Ball Z és a Dragon Ball GT összesen 508 darab részét, csak egy szabad hónap kell hozzá.

118. rész. A fönti részlet a 2. perctől indúl

Emlékezzünk hát erre május 9-én. Ha vannak gonoszok, vannak hősök is. És legyen a helyzet bármennyire is kilátástalan, a végén győzni fog a jóság!

Goku_kills_King_Piccolo2.jpg

5 komment

tv történelem harc rajzfilm anime

A bejegyzés trackback címe:

https://ebronit.blog.hu/api/trackback/id/tr965291781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foodlfg 2013.05.10. 12:49:32

zsír!

Egyébként most is betilthatnák a DBt az alapján, hogy a "más" identitásúakat bántják benne (konkrétan szétütik a fejüket), amit ugye PCs majmok szerint nem szabad. Nem is értem, hogy miét nem teszik meg, lehetnének következetesebbek is.

Még jó, hogy az internet velünk van. :D

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.05.10. 13:13:40

Nagyon jó cikk, és jó látni, hogy nem felejtettük el páran a Dragon Ball-t. Örök, és elpusztíthatatlan sorozat, vagyis jóval több annál. Szerencsére láthattam az összes részt, hiába az ország próbálkozása....

Az új movie viszont jöhetne már nézhető minőségben :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.10. 13:16:50

Nagyon szarul esett akkor, hogy sztornó lett a dragon ball, de azóta se próbáltam befejezni, vagy folytatni, annyira azért nem hiányzott.

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.05.10. 14:06:36

Én a végignéztem az összes részt.
A GT-t egyébként az animaxon adják :D csak néztem én is :D
Olyan szintekig elmentek, hogy annál már senki sem találhat ki erősebb teremtményeket :D

Túrós (törölt) 2013.05.10. 19:39:56

Nagyon epikus egy sorozat de nekem elég volt a sima, a Z már iszonyat nyújtott volt és unalmas is. Az abc többi betűjével ellátott szériákat meg hagyjuk is ... :D
süti beállítások módosítása